پایان نامه رشته مدیریت
گرایش مدیریت بازرگانی:
مالیه عمومی و خطمشی مالی دولتها، اصول بیمه ، حقوق و مقررات مدنی، حقوق تجارت، توسعه اقتصادی و برنامهریزی، حسابداری دولتی ، مسایل بانکی و اعتبارات اسنادی، مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی، روشهای تحقیق و مأخذشناسی، اصول تنظیم و کنترل بودجه دولتی، قوانین و مقررات گمرکی ، شیمی کانیها و فلزات، شناخت الیاف نسجی و مصنوعات آنها، آشنایی با ماشینآلات و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، آشنایی با میراث فرهنگی، آثار هنری و عتیقهجات، مقررات عمومی صادرات و واردات سازمانها و کنوانسیونهای بینالمللی گمرکی، زبان انگلیسی تخصصی ، بازرگانی بینالملل ، امور مالی بینالملل، آشنایی با صنعت حمل و نقل، طبق
یک فارغالتحصیل رشته مدیریت نباید انتظار داشته باشد که از همان بدو امر به عنوان مدیر یک شرکت یا کارخانه مشغول به کار گردد. چون بخشی از مطالب و محتوای کلاسهای مدیریت باید به عنوان تجربه از محیط و سازمانهای جامعه گرفته شود. بنابراین فارغالتحصیل این رشته در ابتدا باید به عنوان یک کارشناس در ردههای پایینتر وارد بازار کار شده و سپس به مرور پلههای ترقی را طی کند. در کل فارغالتحصیل مدیریت دولتی میتواند در مؤسسات دولتی و عمومی و خدماتی مشغول به کار گردد. مدیریت بازرگانی میتواند در سازمانهای اقتصادی و بازرگانی فعالیت کند و مدیریت صنعتی برای کار در سازمانهای صنعتی و تولیدی مناسبتر است. به دلیل نیاز به نیروی کار متخصص در صنعت جهانگردی کشور نیز، تمامی دانشجویان گرایش مدیریت جهانگردی جذب بازار کار میشوند و میتوانند در دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان مدیر فنی یا تورگردان و یا در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مشغول به کار گردند. علاوه بر شرکتهای بیمه دولتی که به متخصصان رشته مدیریت نیاز دارند، شرکتهای بازرگانی و حمل و نقل که در ارتباط با تجارت بینالمللی هستند نیز فارغالتحصیلان گرایش مدیریت بیمه را جذب میکنند.
آشنایی با رشته مدیریت از نگاهی دیگر
معرفی رشته های گروه مدیریت
رشته مدیریت صنعتی :
تعریف رشته :
یکی از علل عدم موفقیت صنایع ما این است که اکثر مسؤولین واحدهای صنعتی؛ فارغالتحصیل مدیریتصنعتی نیستند. حضور یک کارشناس مدیریت صنعتی که مسؤولیت نیروی انسانی را بر عهده بگیرد، در هر واحد صنعتی ضروری است تا بتواند با استفاده از دانش خویش؛ مشارکت، مهارت و انگیزه نیروی انسانی واحد صنعتی مورد نظر را افزایش دهد . مدیریت صنعتی دارای سه بعد اصلی فنی و تکنیکی، مالی و رفتاری و اجتماعی است. در رشته مهندسی صنایع دانشجویان بیشتر به مطالعه بعد فنی و تکنیکی صنایع میپردازند اما رشته مدیریت صنعتی به دو بعد مالی و رفتاری صنایع تأکید بیشتری داد.
موقعیت شغلی :
منظور از تربیت مدیر در رشته مدیریت صنعتی، تربیت افرادی است که بتواند در حوزه کار خود دارای استقلال فکری بوده و عوامل مهمتر و موثر در جریان کار خود را مورد تحلیل قرار داده و در جهت رفع مشکلات قادر به تصمیم گیری مناسب و مطلوب باشند. بنابراین فارغ التحصیل رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمانی، تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیک های مختلف رفع مشکلات پیدا می کنند، قابلیت جذب در تشکیلات و سازمان های مختلف بازرگانی و صنعتی با وظایف گوناگون در سطوح کاردانی و کارشناسی را دارا می شوند و می توانند در بهبود و ثمربخشی و کارآیی سازمان موثر باشند. به عبارت دیگر، فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی الزاماً مدیریت مؤسسات صنعتی را که برای احراز آن شرایط خاصی لازم است، عهده دار نخواهند شد و فقط پس از کسب تجربیات می توانند مسئولیت های بیشتری در سطوح مختلف مدیریت عهده دار گردند. دانشجویان این رشته افزون بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت صنعتی، با کاربردهای این رشته و همچنین بکارگیری نرم افزارهای مرتبط و مؤثر مدیریت آشنا می شوند. بدین ترتیب خلاء ارتباطی بین کادر کارشناسی ماهر و مدیریت مؤسسه ها به حداقل ممکن خواهد رسید. فارغ التحصیلان این رشته می توانند در قسمتهای مدیریت تولید، اداره حفاظت فنی و قسمت کنترل مرغوبیت کالا مشغول به کار شوند.
دروس اصلی و تخصصی گرایش مدیریت صنعتی:
مدیریت مالی، روانشناسی صنعتی، حسابداری صنعتی، بازاریابی و مدیریت بازار ،زبان تخصصی، کنترل کیفیت آماری، سیستمهای خرید و انبارداری و توزیع، تحقیق در عملیات، کنترل پروژه ، طرحریزی و تعمیرات و نگهداری، کارسنجی و روشسنجی، مدیریت کارخانه، حفاظت صنعتی، بررسی اقتصادی طرحهای صنعتی، روابط صنعتی، فنون تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، بازاریابی بینالمللی، بهرهوری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان، پروژه.
فارغ التحصیلان این رشته، علاوه بر موارد فوق می توانند در زمینه روابط عمومی ـ حسابداری و امور اداری به نحو مطلوب و اثر گذار فعالیت نمایند.
مقاطع تحصیلی رشته مدیریت صنعتی در موسسه :
الف)کاردانی مدیریت صنعتی ب)کارشناسی مدیریت صنعتی (ناپیوسته)
———————————————————————————-
رشته مدیریت بیمه : تعریف رشته : بيمه يكي از شاخصهاي توسعه در كشورهاي پيشرفته است، چون هر سرمايهداري كه بخواهد در كشوري سرمايهگذاري كند، بايد اطمينان داشته باشد كه در صورت بروز هرگونه حادثه يا خطري، سرمايه وي مصون خواهد بود. از همينرو در كشورهاي پيشرفته از بيمه به عنوان صنعت بيمه ياد ميكنند. به اين معني كه همزمان با توسعه صنعت، بيمه نيز توسعه خواهد يافت و همچنين بر اين اعتقادند كه هر فردي نميتواند وارد اين صنعت شود بلكه بايد متخصص و دانشآموخته اين صنعت باشد. در كشور ما نيز دانشجوي مديريت بيمه، نحوه اداره سازمانهاي بيمه و چگونگي رفتار با بيمهگذارها را فرا ميگيرد تا بتواند آنها را به بيمهگذاري ترغيب و تشويق كند. همچنين دانشجوي اين گرايش درباره انواع فعاليتهاي بيمه مثل بيمه عمر، ماشين، خدمات درماني و غيره اطلاعات لازم را كسب كرده و چگونگي فعاليت دراين زمينهها را براساس پايه و مباني مديريتي فرا ميگيرد. موقعیت شغلی : با توسعه جوامع بشری و با پیشرفت تمدن و تکنولوژیهای جدید، میزان درگیری انسانها با خطرات افزایش یافته و ریسکهای متفاوت و متنوعی مطرح شده است. یکی از مهمترین شیوههای مقابله با ریسک، انتقال آن به شرکت بیمه است. شرکت بیمه پس از ارزیابی ریسک، مبلغی به عنوان حق بیمه از بیمهگذار دریافت میکند و طبق قرارداد بیمه هنگام وقوع خسارت مثلا آتشسوزی، آن را جبران کرده و به بیمهگذار پول میدهد. بنابراین بیمه آرامش و امنیت خاطر به افراد میدهد و در هنگامی که افراد با مشکل مواجه میشوند به آنها یاری میرساند. همچنین بیمه در اقتصاد یک کشور نقش بسیار مهمی دارد. دیگر لازم نیست که شرکتها و کارخانهها پولی برای جبران خسارت احتمالی کنار بگذارند و میتوانند از تمام توان مالی خود بهره ببرند. شرکتهای بیمه با جمعآوری حق بیمهها (نقدینگی جامعه) درآمد بالایی دارند که بخشی از این پول را در پروژههای مختلف سرمایهگذاری میکنند که در توسعه اقتصادی نقش حائز اهمیتی دارد. هماکنون شرکتهای بیمه متعددی در بازار بیمه ایران فعالند. با شروع روند خصوصیسازی و پیرو سیاستهای نظام در واگذاری بخشهای دولتی، در صنعت بیمه نیز این حرکت به چشم میخورد. شرکتهای بیمه دولتی غیر از بیمه ایران خصوصی خواهند شد. در رشته بیمه دانشجویان علاوه بر دروس عمومی و پایه با دروس تخصصی بیمه نیز آشنا میشوند. در این دروس متنوع بیمهای، با انواع رشتههای بیمهای همچون بیمه باربری، بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و بیمه آشنا میگردند. دانشجوي مديريت بيمه، نحوه اداره سازمانهاي بيمه و چگونگي رفتار با بيمه گذاران را فرا مي گيرد تا بتواند آنها را به بيمه گذاري ترغيب و تشويق کند. همچنين دانشجويان درباره انواع فعاليت هاي بيمه مثل بيمه عمر، ماشين، خدمات درماني و غيره اطلاعات لازم را کسب کرده و چگونگي فعاليت در اين زمينه ها را براساس پايه و مباني مديريتي فرا مي گيرند. حسابداري صنعتي، اصول مديريت بازرگاني، روانشناسي عمومي، جامعهشناسي، توسعه اقتصادي ، حسابرسي ، پول و ارز و بانكداري، حقوق تجارت ، حقوق مدني، اصول بيمه، بيمه اموال، بيمه اشخاص، حسابداري شركتهاي بيمه ، مديريت ريسك و بيمه ، بيمه اتكايي، حقوق بيمه، بازاريابي و مديريت بازار، متون بيمه انگليسي. کارشناسی مدیریت بیمه (ناپیوسته) |
رشته مدیریت بازرگانی :
تعریف رشته :
مدیریت بازرگانی از مهمترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است . زمانی یک شرکت می تواند بین خود مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی موفق داشته باشد . فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصول محصول یا خدمات یک شرکت تلاش می کند و به طور طبیعی مدیر بازرگانی فردی است که نقش اساسی در سود و زیان شرکتها دارد . دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد.
فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژیهای سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی سازمانها را داشته و نسبت به سایر گرایش های مدیریت با توجه به نبود رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق شانس زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی و تشکیل کسب و کار جدید دارند. فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروز در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شده و در مؤسسات بازرگانی، امور دفتری مانند: تدارکات، اداره امور کارگزینی، امور مالی، بازاریابی را عهده دار شوند.
دروس مشترك در گرايشهاي مختلف مديريت:
اصول حسابداري، رياضيات و كاربرد آن در مديريت، آمار و كاربرد آن در مديريت، كامپيوتر و كاربرد آن در مديريت، اقتصاد خرد، اقتصاد كلان، روش تحقيق در مديريت، مباني سازمان و مديريت، تحقيق در عمليات، مديريت رفتار سازماني، مديريت منابع انساني، حقوق اساسي، مباني مديريت اسلامي، سيستمهاي اطلاعاتي در مديريت.
دروس اصلي و تخصصي گرايش مديريت بازرگاني:
مديريت استراتژيك ، حقوق بازرگاني، حسابرسي، مديريت توليد، مديريت مالي، توسعه اقتصادي و برنامهريزي ، روانشناسي كار، حسابداري صنعتي، بازاريابي و مديريت بازار، تجزيه و تحليل و طراحي سيستم، سازمانهاي پولي و مالي بينالمللي ، بازرگاني بينالمللي ، بازاريابي بينالملل، پول و ارز و بانكداري، سياست پولي و مالي، سيستمهاي خريد و انبارداري توزيع، حقوق بازرگاني بينالملل، تحقيقات بازاريابي، روابط صنعتي، سمينار در مسايل مالي، سمينار در مسايل بازاريابي، بهرهوري و تجزيه و تحليل آن در سازمان.
مقاطع تحصیلی رشته مدیریت بازرگانی در موسسه :
الف)کاردانی مدیریت بازرگانی ب)کارشناسی مدیریت بازرگانی (ناپیوسته)
موضوعات پیشنهادی پایان نامه رشته مدیریت
موضوع پیشنهادی پایان نامه های رشته مدیریت
- بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
- بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
- بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
- بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
- تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
- امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
- بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
- بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
- انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
- بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
- مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
- تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
- بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
- بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
- بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
- بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
- بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
- بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
- مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x
- بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
- بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
- بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
- قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
- بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
- بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
- بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
- بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
- بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
- اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
- رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
- بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
- تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
- بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
- عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
- رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
- رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
- بررسی عوامل مؤثـر بر فرآیند تصمیمگیری خریداران صادراتی محصولات x مورد مطالعه: شرکت x 20. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان : مطالعه موردی بر مصرف کنندگان محصول x
- فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
- بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
- بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
- تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
- آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
- تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنشهای پس از خرید مصرف کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
- رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره استانهای x
- موانع و چالشهای توسعه گردشگری داخلی در استان x
- شکاف های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
- تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
- طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
- ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استراتژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک
- مقایسه اثربخشی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x
- عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x
- عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x
- تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x
- بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت x
- بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
- بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
- بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
- بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
- تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
- امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
- بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
- بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
- انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
- بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
- مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
- تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
- بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x
- بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
- بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
- بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
- بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
- بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
- مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x
- بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x
- بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
- بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
- قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x
- بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
- بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x
- بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x
- بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
- بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x
- اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
- رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
- بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
- تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
- بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x
- عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
- رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x
- رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
- فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
- بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
- بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
- تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
- آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
- تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنشهای پس از خرید مصرف کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
- رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره استانهای x
- موانع و چالشهای توسعه گردشگری داخلی در استان x
- شکاف های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
- تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
- طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
- ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استراتژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x
- مقایسه اثربخشی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x
- عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x
- عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x
- تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x
- بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت
- تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر ساختار سازمان در موسسات صنعتی و خدماتی استان x
- خط مشی های تقسیم سود و تاثیراتشان بر ارزش سهام در بورس اوراق بهادارx
- بررسی ارتباط بین ریسک و بازده سهام در بورس اوراق بهادارx
- بررسی روابط جو سازمانی و رضایت شغلی در بین کارکنان شرکتx
- بررسی عوامل تعیین کننده و موثر بر ساختار مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در شهرx
- بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر میزان سرمایه گذاری داخلی (تولیدات صادراتی) در منطقه آزاد تجاری x
- بررسی تاثیر تعمیم مارک محصول بر سهم بازار در صنایع غذایی و لوازم بهداشتی در شهر x
- بررسی و تجزیه و تحلیل سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان دولت (مورد شرکت x
- بررسی کارآیی داخلی پخش آگهی بازرگانی تلویزیونی در صدا و سیمای ج.ا.ا. مرکز شهر x
- ارزیابی شیوه های مختلف خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان و تمایل آنها به تاسیس فروشگاههای زنجیره ای در شهر x
- آزمون مدل هاکمن-الدهام در پالایشگاه x
- بررسی پیامدهای نگرش نامطلوب دبیران دبیرستانهای دولتی شهر x
- نگرش کارکنان شهرداری شهر x نسبت به سیستم اطلاعاتی مکانیزه
- مقایسه تاثیر انگیزانندهها و پاداشها بر جذب و نگهداری منابع انسانی یروی شرکت x
- بررسیتاثیر فشارهای شغلی بر رضایت شغلی و عملکرد شغلی در بین مدیران شرکت x
- رابطه بین برداشت عدم تساوی در پاداش و رضامندی شغلی در شرکت x
- بررسی اثر بخشی آموزش ضمن خدمت در واحدهای سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی شرکت x
- نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم گیریهای مدیران عالی شرکت x
- تاثیر آموزش ضمن خدمت بر افزایش کارایی کارکنان در شرکت x
- بررسی استراتژی های باریابی مناسب جهت توسعه صادرات در صنایع غذائی
- بررسی تاثیرانگیزاننده ها و پاداشها در نگهداری کارکنان شرکت x
- کاربرد مدل اطلاعاتی مدیریتی نومن در بخش سفارشات خارجی گروه صنعتی x
- ارزیابی وضعیت تکنولوژی در شرکت x
- بررسی تاثیر عوامل موثربر انگیزش نیروهای متخصص در صنایع x
- بررسی تاثیر پاداشهای مالی بر افزایش تولید سرانه در شرکت x
- بررسی تاثیر مدیریت ثمربخش بر عملکرد کارکنان (آموزشوپرورش شهر x )
- مطالعه ویژگیهای موثر تبلیغات تجاری تلویزیون بریادآوری
- ارزیابی مهارتهای مدیریتی موردنیاز مدیران صنعت برق در شهر x
- علل نارسائیهای مرکز اطلاع رسانی از دیدگاه استفاده کنندگان اطلاعات
- بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی : (مطالعه موردی کارکنان شرکت x)
- بررسی عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک x شهر x
- بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت x در شهرx
- بررسی ساختار کانال توزیع محصول x شرکت x شهر x
- ارزیابی تأثیر مدیریت مشارکتی بر اثر بخشی کارکنان در شرکت x
- سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد تجاری موسسات تولیدی استان x
- کاربرد مدل تصمیم گیری چند معیاری برای تجزیه و تحلیل سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار شهر x : شرکت x
- مقایسه مالی (بهای تمام شده)الگوهای تولید برنامه در صدا وسیمای شهر x
- عوامل موثر در بهبود عملکرد نیروی کار در کارخانجات لوازم خانگی پارس
- بررسی روشهای ترویج محصولات لبنی (مطالعه موردی : شرکت x)
- مطالعه ساختار بورس پیمانهای تحویل آتی کالا و ارز و پیشنهاد الگوی مناسب برای ایران
- بررسی عوامل موثر بر بهبود سبک رهبری مدیران سازمان حسابرسی
- بهینه سازی سبد سرمایه گذاری (پرتفوی) «مورد : شرکت سرمایه گذاری x »
- بررسی نقش سیستم های اطلاعات مدیریت در بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان x
- بررسی ویژگیهای استراتژیک داخلی صنایع x کشور از دیدگاه مدیران این صنایع
- بررسی روشهای ارزشیابی اختیار معامله و پیشنهاد مدل مناسب برای بازار سرمایه ایران
- بررسی شفافیت اهداف سازمانی بر عملکرد سرپرستان شرکت x
- بررسی عوامل موثر بر میزان صادرات محصولات کارخانجات محصول x شرکت x
- عوامل موثر بر تسهیلات اعطائی صادراتی بانک x به بخش خصوصی(استان x)
- بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران(بر اساس نظریه لیکرت)و رضایتمندی کارکنان در مجتمع x شهر x
- کاربرد سیستم تولید انعطاف پذیر و تاثیر آن بر سودآوری در شرکت x
- راهبردهای کاهش وابستگی تکنولوژی صنعت x و تاثیر آن براشتغال زائی منطقه ای : مورد کاوی : محصول x شرکت x شهر x
- ارزیابی وضعیت کیفیت زندگی کاری بر اساس نظرات کارکنان در اداره x شهر x
- بررسی علل افت و خیز بهره وری در کارخانجات x
- بررسی حفظ ارزش حقیقی سرمایه در موسسات بیمه، شرکت x
- بررسی کاربرد مدل آلتمن برای تعیین وضعیت ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار شرکت x محصول x
- بررسی راهکارهای جذب سرمایهگذاریهای خارجی در توسعه صادرات مناطق آزاد تجاری ایران(منطقه آزاد x)
- بررسی نوسانات قیمت سهم از سودنقدی اعلام شده هرسهم درشرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارx طی سالهای x
- بررسی معیارهای موثر بر انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار x بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
- بررسی وضعیت نقدینگی و سیاست های سرمایه در گردش شرکتهای x پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارx طی سالهای x
- بررسی تأثیر ویژگیهای سیستم اطلاعات حسابداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران شرکت x شهر x
- بررسی تأثیر ساختار سرمایه بر هزینه سرمایه و قیمت بازاری سهام شرکتهای صنایع غذایی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x طی سالهای x
- بررسی تاثیر سبک های مدیریت و مشارکت کاربر بر موفقیت سیستم های اطلاعات مدیریت در مراحل گوناگون رشد سیستم
- تجزیه و تحلیل مالی شرکت فراورده های x با رویکرد مدیریت استراتژیک
- بررسی بازده غیر عادی سهام تازه پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار شهر x
- بررسی میزان مشتری محور بودن عملکرد شرکت سهامی بیمه ایران در بیمه شخص ثالث و سرنشین در شهر x
- برآورد نرخ بازده مورد انتظار براساس مدل قیمتگذاری داراییهای سرمایهای و مقایسه آن با نرخ بازده سهام در بازار در بورس اوراق بهادار شهر x
- بررسی عملکرد سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بورس اوراق بهادار شهر x طی سال های x
- بهینه سازی سبد سرمایه گذاری با استفاده از روش های برنامه ریزی خطی و ارایه یک مدل کاربردی
- بررسی فرهنگ سازمانی حاکم در شرکت تولیدیx محور سایپا براساس مدل کوئین وگارث
- بررسی ارتباط بین ارزش شرکت و ریسک سیستماتیک و غیرسیستماتیک آن با استفاده از شاخص Q توبین در بورس اوراق بهادار شهر x
- بررسی رابطه بین اندازه و رشد درآمد خالص شرکت با هزینه سرمایه آن در میان شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار شهر x
- بررسی الگوهای تأمین مالی و عوامل مؤثر بر انتخاب آنها در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارx
- بررسی عوامل مؤثر بر ماندگاری رسمی متاهل در شرکت x
- بررسی تنگناهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع تولیدی استان x
- بررسی رابطه بین عوامل موثر و حساسیت سرمایه گذاری- جریان نقدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x
- بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایه افراد حقیقی در بورس منطقه ای x
- بررسی معیارهای انتخاب سهم در بورس منطقه ای x (با تاکید بر تحلیل بنیادی)
- ارزیابی کارایی بورس اوراق بهادار x با استفاده از ضریب تعدیل قیمت سهام
- بررسی میزان صحت قیمت اولیه سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x مدل سازی پیش بینی قیمت سهام در بازار بورس اوراق بهادار با استفاده از شبکه عصبی فازی و الگوریتم های ژنتیک
- بررسی مقایسه ای روش مدیریت سرمایه گذاری در بورس منطقه ای x در زمینه پیش بینی بازار و انتخاب سهام
- بررسی رابطه بین نرخ بازده سرمایهگذاری (ROI) و عملکرد اقتصادی با استفاده از شاخص Q توبین در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x
- بررسی ارتباط میان ارزش شرکت با نرخ تورم و نرخ ارز با استفاده از شاخص Q توبین در بورس اوراق بهادار x
- بررسی و شناسایی موانع خرید وفروش اینترنتی سهام در بورس اوراق بهادار در سالx
- بررسی عوامل موثر بر سرمایه گذاری در محصولات مالی (سهام) در بورس اوراق بهادار در سال x
- بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار طی سال هایx
- بررسی و شناسایی موانع گسترش بانکداری الکترونیکی در بانکهای شهر x
- آزمون نظریههای رفتار مالی بر اساس عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x تحلیل ارتباط بین نسبت های مالی و نسبت قیمت به درآمد (P/E) هر سهم در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار x طی سال های x
- رابطه بین استقرار مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد و وضعیت مالی (موردکاوی: شرکت شهر x)
- مقایسه روش های تحلیل تکنیکی در پیش بینی قیمت سهام در بورس اوراق بهادار x تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر برنامهریزی منابع بنگاه (ERP) در شرکت x
- بررسی مقایسه ای اثربخشی سیستم آسیکودا در شرکت x
- بررسی تاثیر تئوری نمایندگی بر مدیریت منابع ریسک زنجیره عرضه از دیدگاه مدیران شرکت های x
- برقراری بررسی مهارت فردی مدیریت زمان با مهارت سازمانی آن در بین مدیران دبیرستانهای دولتی شهرستان X
- عنوان: بررسی نگرش مدیران و دبیران دبیرستانهای دولتی پسرانه شهرستان X درباره حدود اختیار تصمیمگیری در مدیریت مدرسه محور و تعیین زمینههای تصمیمگیری موثر بر آموزش و یادگیری براساس طبقهبندی گلیکمن
- طراحی و تبیین نظامات انتخاب و انتصاب مدیران با جهتگیری بهبود مدیریت دولتی (موضوع بند X اهداف برنامه X)
- مقایسه سبک مدیریت دبیرستانهای پسرانه دولتی و غیرانتفاعی شهر X
- بررسی مدیریت مالی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی ایران
- بررسی تاثیر سبک مدیریت بر میزان شناخت و توجه مدیران به عوامل انگیزشی معلمان در مدارس ابتدایی و راهنمایی (دولتی و غیرانتفاعی) پسرانه شهر X
- بررسی نگرش مدیران دبیرستانهای پسرانه دولتی شهر X نسبت به وظایف و نقشهای مدیریت آموزشی و ارتباط آن با عملکرد آنان از نظر دبیران
- بررسی رابطه بین برنامه تحصیلی دوره فوقلیسانس مراکز آموزش مدیریت دولتی و احتیاجات سازمانها در این زمینه با تاکید بر نظرات دانشجویان رشته مزبور
- بررسی تاثیر ارائه اطلاعات حسابداری منابع انسانی در عملکرد مدیریت و از دیدگاه مدیران با سابقه سازمانهای دولتی در ایران
- تاثیر بکارگیری سیستم های اطلاعاتی مکانیزه در تصمیم گیری مدیران مرکز آموزش مدیریت دولتی از دیدگاه مدیران و کارشناسان
- بررسی میزان آشنایی مدیران سازمانهای دولتی استانX با مهارتهای سرپرستی و مدیریت و نقش آن در کارآیی سازمان
- بررسی اثر دورههای آموزش ضمن خدمت مدیریت بر اثربخشی مدیران سازمانهای دولتی در استان X
- بررسی تاثیر ساختار سازمانی وشیوه مدیریت بر روی شاخص های بیمارستانی وتعیین الگوی مناسب برای ارتقا آن در بیمارستانهای عمومی-دولتی ایران
- مقایسه مدیریت شرکتهای پیمانکاری دولتی : نصب پست ، ساختمان و احداث خطوط و نیروگاه (پیمانیر) با مدیریت بخش خصوصی پیمانکاری
- بررسی عوامل و زمینه های تمرکز زدایی با استفاده از مدل سه شاخگی در مرکز آموزش مدیریت دولتی
- بررسی مقایسه ای سلامت سازمانی مدارس زیر نظر مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی با مدیران سایر رشته ها از نظر دبیران آنها در دبیرستانهای دولتی دخترانه شهرستان X
- مطالعه تطبیقی پیرامون مدیریت مالی و سیستمهای حسابداری در بخش دولتی و در بخش خصوصی و مقایسه این سیستمها با یکدیگر
- نظارت مالی دولت در سازمانهای دولتی و نقش آن در بهبود مدیریت سازمان
- بررسی راههای افزایش اثربخشی و بهبود مدیریت در بیمارستانهای دولتی (مطالعه موردی بیمارستان X)
- عنوان: موسسات انتفاعی و بازرگانی دولتی از دیدگاه اقتصاد ملی و مدیریت
- بررسی ارتباط بین نگرش مدیران نسبت به طبیعت انسان و سبک مدیریت آنان در دبیرستانهای پسرانه دولتی استان X نام
- بررسی رابطه اندازه سازمان و نظام مدیریت منابع انسانی (سازمانهای دولتی مستقر در مرکز استان X)
- نقش سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بهبود مدیریت وزارتخانهها و سازمانهای دولتی
- بررسی مدیریت موجود در مدارس متوسطه دولتی دخترانه شهر X از دیدگاه مدیران و معلمان و مقایسه آن با شاخص های مدیریت تحول
- مقایسه آگاهی مدیران دبیرستانهای دخترانهدولتی با غیرانتفاعی از وظایف مدیریت آموزشی و مقایسه عملکرد مدیریتیآنها از دیدگاه دبیران در شهر X
- کاربرد QFD تامین خواسته های مشتری به الزامات آموزش در مرکز آموزش مدیریت دولتی استان X
- تحقیق پیرامون مدیریت آمار در سازمانهای دولتی ایران
- مدیریت منابع انسانی،
- هوش هیجانی،
- چابکی سازمان،
- هماهنگی راهبردی عناصر سازمانی،
- عملکرد سازمان،
- استراتژی های منابع انسانی،
- مدیریت دانش،
- سبک های مدیریت تعارض،
- اثربخشی سازمان،
- فرهنگ سازمان،
- تعهد سازمان،
- توانمندسازی منابع انسانی،
- سبک رهبری،
- خلاقیت سازمانی،
- پاسخگویی سازمانی،
- اعتماد عمومی،
- شهروندی سازمانی،
- سودآوری سازمان،
- عدالت سازمانی،
- مدیریت مشارکتی،
- حفظ ونگهداری منابع انسانی،
- سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)،
- رضایت شغلی،
- ساختار سازمانی،
- جو سازمانی،
- سلامت سازمانی،
- فساد اداری،
- خصوصی سازی،
- فناوری اطلاعات،
- سرمایه اجتماعی،
- سرمایههای فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری)
موضوعات پیشنهاد شده برای پایان نامه رشته مدیریت دولتی :
- برقراری بررسی مهارت فردی مدیریت زمان با مهارت سازمانی آن در بین مدیران دبیرستانهای دولتی شهرستان X
- بررسی نگرش مدیران و دبیران دبیرستانهای دولتی پسرانه شهرستان X درباره حدود اختیار تصمیمگیری در مدیریت مدرسه محور و تعیین زمینههای تصمیمگیری موثر بر آموزش و یادگیری براساس طبقهبندی گلیکمن
- طراحی و تبیین نظامات انتخاب و انتصاب مدیران با جهتگیری بهبود مدیریت دولتی (موضوع بند X اهداف برنامه X)
- مقایسه سبک مدیریت دبیرستانهای پسرانه دولتی و غیرانتفاعی شهر X
- بررسی مدیریت مالی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی ایران
- بررسی تاثیر سبک مدیریت بر میزان شناخت و توجه مدیران به عوامل انگیزشی معلمان در مدارس ابتدایی و راهنمایی (دولتی و غیرانتفاعی) پسرانه شهر X
- بررسی نگرش مدیران دبیرستانهای پسرانه دولتی شهر X نسبت به وظایف و نقشهای مدیریت آموزشی و ارتباط آن با عملکرد آنان از نظر دبیران
- بررسی رابطه بین برنامه تحصیلی دوره فوقلیسانس مراکز آموزش مدیریت دولتی و احتیاجات سازمانها در این زمینه با تاکید بر نظرات دانشجویان رشته مزبور
- بررسی تاثیر ارائه اطلاعات حسابداری منابع انسانی در عملکرد مدیریت و از دیدگاه مدیران با سابقه سازمانهای دولتی در ایران
- تاثیر بکارگیری سیستم های اطلاعاتی مکانیزه در تصمیم گیری مدیران مرکز آموزش مدیریت دولتی از دیدگاه مدیران و کارشناسان
- بررسی میزان آشنایی مدیران سازمانهای دولتی استانX با مهارتهای سرپرستی و مدیریت و نقش آن در کارآیی سازمان
- بررسی اثر دورههای آموزش ضمن خدمت مدیریت بر اثربخشی مدیران سازمانهای دولتی در استان X
- بررسی تاثیر ساختار سازمانی وشیوه مدیریت بر روی شاخص های بیمارستانی وتعیین الگوی مناسب برای ارتقا آن در بیمارستانهای عمومی-دولتی ایران
- مقایسه مدیریت شرکتهای پیمانکاری دولتی : نصب پست ، ساختمان و احداث خطوط و نیروگاه (پیمانیر) با مدیریت بخش خصوصی پیمانکاری
- بررسی عوامل و زمینه های تمرکز زدایی با استفاده از مدل سه شاخگی در مرکز آموزش مدیریت دولتی
- بررسی مقایسه ای سلامت سازمانی مدارس زیر نظر مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی با مدیران سایر رشته ها از نظر دبیران آنها در دبیرستانهای دولتی دخترانه شهرستان X
- مطالعه تطبیقی پیرامون مدیریت مالی و سیستمهای حسابداری در بخش دولتی و در بخش خصوصی و مقایسه این سیستمها با یکدیگر
- نظارت مالی دولت در سازمانهای دولتی و نقش آن در بهبود مدیریت سازمان
- بررسی راههای افزایش اثربخشی و بهبود مدیریت در بیمارستانهای دولتی (مطالعه موردی بیمارستان X)
- عنوان: موسسات انتفاعی و بازرگانی دولتی از دیدگاه اقتصاد ملی و مدیریت
- بررسی ارتباط بین نگرش مدیران نسبت به طبیعت انسان و سبک مدیریت آنان در دبیرستانهای پسرانه دولتی استان X نام
- بررسی رابطه اندازه سازمان و نظام مدیریت منابع انسانی (سازمانهای دولتی مستقر در مرکز استان X)
- نقش سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بهبود مدیریت وزارتخانهها و سازمانهای دولتی
- بررسی مدیریت موجود در مدارس متوسطه دولتی دخترانه شهر X از دیدگاه مدیران و معلمان و مقایسه آن با شاخص های مدیریت تحول
- مقایسه آگاهی مدیران دبیرستانهای دخترانهدولتی با غیرانتفاعی از وظایف مدیریت آموزشی و مقایسه عملکرد مدیریتیآنها از دیدگاه دبیران در شهر X
- کاربرد QFD تامین خواسته های مشتری به الزامات آموزش در مرکز آموزش مدیریت دولتی استان X
- تحقیق پیرامون مدیریت آمار در سازمانهای دولتی ایران
- محورهای مورد نظر برای تحقیق در مدیریت دولتی:
- مدیریت منابع انسانی،
- هوش هیجانی،
- چابکی سازمان،
- هماهنگی راهبردی عناصر سازمانی،
- عملکرد سازمان،
- استراتژی های منابع انسانی،
- مدیریت دانش،
- سبک های مدیریت تعارض،
- اثربخشی سازمان،
- فرهنگ سازمان،
- تعهد سازمان،
- توانمندسازی منابع انسانی،
- سبک رهبری،
- خلاقیت سازمانی،
- پاسخگویی سازمانی،
- اعتماد عمومی،
- شهروندی سازمانی،
- سودآوری سازمان،
- عدالت سازمانی،
- مدیریت مشارکتی،
- حفظ ونگهداری منابع انسانی،
- سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)،
- رضایت شغلی،
- ساختار سازمانی،
- جو سازمانی،
- سلامت سازمانی،
- فساد اداری،
- خصوصی سازی،
- فناوری اطلاعات،
- سرمایه اجتماعی،
- سرمایههای فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری)
دیدگاهتان را بنویسید